MozManual v0.3

Jezelf dwingen iets af te maken kan soms best moeilijk zijn.
Een voorbeeld is de vertaling van de MozManual. Met hulp van een aantal bezoekers van MozBrowser.nl is deze handleiding in relatief korte tijd vertaald. Het enige wat mij reste was het samenvoegen van de door de verschillende mensen gemaakte Nederlandstalige hoofdstukken en het maken en invoegen van Nederlandstalige screenshots.

Het eerste deel was vrij snel gebeurd. Op 17 februari jongstleden werd versie 0.1 gelanceerd. En sindsdien is het stil. MIJN FOUT.

Inmiddels begin ik steeds meer te begrijpen van OpenOffice. Ik kan gelijk melden dat het nog geen volwaardig vervanger voor Microsoft Office of Corel WordPerfect is, maar ze zijn heel aardig op weg. Het is in ieder geval een zeer waardig alternatief.
Wat ik wel kan melden is dat ik zojuist versie 0.3 heb afgerond. Dat is dan wel geen publieke versie, maar toch. In deze versie is hoofdstuk 1 geheel afgerond, inclusief de Nederlandstalige screenshots. En waarom vertel ik dit, ondanks dat het niet publiek wordt? Omdat dit het grootste hoofdstuk is met de meeste screenshots. Naar verhouding, de helft van de screenshots zit in hoofdstuk 1. Dus het schiet wellicht eindelijk een keertje op.

Wordt vervolgd....

Reacties: Een reactie posten